Brenner for det gode arbeidsmiljøet og utvikling
Vi i Airlift fortsetter vår styrking av administrasjonen på Bringeland, og 1. september startet vår nye HR-leder Synnøve Øyra Iversen.
Synnøve har en solid faglig bakgrunn med en master fra BI med spesialisering innenfor internasjonal markedsføringsstrategi og kunnskapsledelse, i tillegg til studier innenfor arbeids- og organisasjonspsykologi fra Universitetet i Bergen.
Erfaringen er også solid, og Synnøve har jobbet åtte år som produktsjef i Orkla, før turen gikk tilbake til Førde og til jobb som banksjef og ansvarlig for kundeservice og marked i Gjensidige Bank, etterfulgt av 4,5 år som salg- og markedsdirektør i CrediCare.
I januar 2016 ble Stamina Helse den nye arbeidsgiveren, et selskap som også er Airlift sin samarbeidspartner på bedriftshelseteneste. Her jobbet hun som psykososial rådgiver for mange ulike bedrifter i Sogn og Fjordane.
Gjennom jobben som kundeansvarlig i Stamina kom Synnøve i kontakt med Airlift og vår organisasjon.
Samspill og trivsel i organisasjonen
-Min brede arbeidserfaring har vist meg viktigheten av godt samspill i organisasjonen og at folk trives på jobb. Jeg brenner virkelig for det gode arbeidsmiljøet og er lidenskapelig opptatt av at ansatte skal utvikle seg og oppleve trivsel og mestring i jobben, sier Synnøve Øyra Iversen.
Med sin HMS-bakgrunn fra Stamina Helse var det viktig for Synnøve at Airlift har et sterkt sikkerhetsfokus og et kvalitetssystem som ansatte har et godt forhold til, med god kultur for å melde avvik.
Airlift var også først ute med å etablere tariff-avtaler for ansatte i helikopter-bransjen, og Synnøve blir i fremtiden også delaktig i vår innsats med å profesjonalisere helikopterbransjen på dette området.
Vi ønsker Synnøve velkommen til Airlift!
Les også: Airlifts nye tariffavtale er en milepæl i innenlands helikoptervirksomhet